سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

پرسش و پاسخ

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و شماره تماس من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن شماره تماس و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من پیامک نشده است؟

با توجه به تمهیدات امنیتی ارسال لینک تغییر رمز عبور به صورت بلادنگ میسر نمی باشد. فلذا بعد از ورود به بخش تغییر رمز عبور و وارد کردن شماره خود و فشردن بازگردانی گذرواژه، با شماره های پشتیبانی 09127988795 ایران اتوماتیک دُر تماس حاصل نمایید تا لیک تغییر رمز برای شما ارسال گردد.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا برای خرید از ایران اتوماتیک دُر، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نموده و کد تایید دریافت نمایید

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X